Резултати
еНаука >
Резултати >
Education integrity as a barrier to inclusion: evidence from Armenia, Kazakhstan, Serbia and Ukraine
Назив: | Education integrity as a barrier to inclusion: evidence from Armenia, Kazakhstan, Serbia and Ukraine | Аутори: | Jovanović, Olja S. ; Tinde Kovač Cerović; Mihaylo MIlovanovitch | Година: | 2018 | Публикација: | ECER 2018: Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research? | Издавач: | European Educational Research Association, Bolzano, Italy | Тип резултата: | Конференцијски рад | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/482101 | URL: | https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/23/contribution/44996/ | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.