Резултати

еНаука >  Резултати >  Role of Special Educator-somatoped in Inclusive Teaching–From Theory to Practice
Назив: Role of Special Educator-somatoped in Inclusive Teaching–From Theory to Practice
Аутори: Eminović, Fadilj; Odović, Gordana; Pacić, Sanela
Година: 2010
Издавач: Novi Sad: Society of Special Educators and Rehabilitators of Vojvodina
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-913605-1-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 945-968
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1864
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/492465
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.