Резултати
еНаука >
Резултати >
Role of Special Educator-somatoped in Inclusive Teaching–From Theory to Practice
Назив: | Role of Special Educator-somatoped in Inclusive Teaching–From Theory to Practice | Аутори: | Eminović, Fadilj; Odović, Gordana; Pacić, Sanela | Година: | 2010 | Издавач: | Novi Sad: Society of Special Educators and Rehabilitators of Vojvodina | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-913605-1-1 Претражи идентификатор | Колација: | str. 945-968 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1864 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/492465 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.