Резултати

еНаука >  Резултати >  On-line Student Emotion Monitoring as a Model of Increasing Distance Learning Systems Efficiency
Назив: On-line Student Emotion Monitoring as a Model of Increasing Distance Learning Systems Efficiency
Аутори: Miljković, Boža  ; Petojević, Aleksandar  ; Žižović, Mališa 
Година: 2017
Публикација: The New Educational Review
ISSN: 1732-6729 New Educational Review Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 47 br. 1 str. 225-240
DOI: 10.15804/tner.2017.47.1.18
Scopus-ID: 2-s2.0-85018606399
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/507165
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+

1
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.