Резултати
еНаука >
Резултати >
Doprinos pedagoške istoriografije naučnom utemeljenju aktuelnih reformi obrazovanja
Назив: | Doprinos pedagoške istoriografije naučnom utemeljenju aktuelnih reformi obrazovanja Vklad pedagogičeskoj istoriografii v naučnye osnovy nynešnej reformy obrazovanija Contribution of the pedagogical historiography to the scientific foundation of the actual educational reforms |
Аутори: | Vujisić-Živković, Nataša ![]() ![]() |
Година: | 2012 | Публикација: | Pedagogija | ISSN: | 0031-3807![]() ![]() |
Издавач: | Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 67 br. 1 str. 140-149 | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1384 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565397 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/190474252#izum.si http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071201140V |
URL: | http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071201140V | Пројекат: | Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060) | М-категорија: | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.