Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Doprinos pedagoške istoriografije naučnom utemeljenju aktuelnih reformi obrazovanja
Naziv: Doprinos pedagoške istoriografije naučnom utemeljenju aktuelnih reformi obrazovanja
Vklad pedagogičeskoj istoriografii v naučnye osnovy nynešnej reformy obrazovanija
Contribution of the pedagogical historiography to the scientific foundation of the actual educational reforms
Autori: Vujisić-Živković, Nataša  
Godina: 2012
Publikacija: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Pretraži identifikator
Izdavač: Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 67 br. 1 str. 140-149
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1384
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565397
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/190474252#izum.si
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071201140V
URL: http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071201140V
Projekat: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
M-kategorija: 
51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.