Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Doprinos pedagoške istoriografije naučnom utemeljenju aktuelnih reformi obrazovanja
Naziv: | Doprinos pedagoške istoriografije naučnom utemeljenju aktuelnih reformi obrazovanja Vklad pedagogičeskoj istoriografii v naučnye osnovy nynešnej reformy obrazovanija Contribution of the pedagogical historiography to the scientific foundation of the actual educational reforms |
Autori: | Vujisić-Živković, Nataša ![]() ![]() |
Godina: | 2012 | Publikacija: | Pedagogija | ISSN: | 0031-3807![]() ![]() |
Izdavač: | Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 67 br. 1 str. 140-149 | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1384 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565397 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/190474252#izum.si http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071201140V |
URL: | http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071201140V | Projekat: | Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060) | M-kategorija: | 51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51 |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.