Резултати

еНаука >  Резултати >  Doprinos pedagoške istoriografije naučnom utemeljenju aktuelnih reformi obrazovanja
Назив: Doprinos pedagoške istoriografije naučnom utemeljenju aktuelnih reformi obrazovanja
Vklad pedagogičeskoj istoriografii v naučnye osnovy nynešnej reformy obrazovanija
Contribution of the pedagogical historiography to the scientific foundation of the actual educational reforms
Аутори: Vujisić-Živković, Nataša  
Година: 2012
Публикација: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Претражи идентификатор
Издавач: Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 67 br. 1 str. 140-149
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1384
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565397
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/190474252#izum.si
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071201140V
URL: http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071201140V
Пројекат: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.