Резултати

еНаука >  Резултати >  Teachers’ Perceived Stress and Experience in Online Teaching during the Early Phase of the COVID-19 Pandemic
Назив: Teachers’ Perceived Stress and Experience in Online Teaching during the Early Phase of the COVID-19 Pandemic
Аутори: Beara, Mirjana  ; Rakić-Bajić, Gorana  ; Hinić, Darko  
Година: 2021
Публикација: Psihološka istraživanja
ISSN: 0352-7379 Psihološka istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 24 br. 2 str. 201-215
DOI: 10.5937/PSISTRA24-32741
VBS COBISS: 54228745
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/54228745#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/682287
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.