Резултати

еНаука >  Резултати >  Aligning assessment criteria for student translations with learning outcomes - a case in point : a begginer level course on the translation of fiction
Назив: Aligning assessment criteria for student translations with learning outcomes - a case in point : a begginer level course on the translation of fiction
Аутори: Eraković, Borislava  
Година: 2016
Публикација: English studies today - [editors Bojana Vujin, Mirna Radin-Sabadoš]
Издавач: Novi Sad : Faculty of Philosophy, Department of English Studies
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 245-258.
VBS COBISS: 523926372
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/523926372#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/733351
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.