Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of interactive digital technology exposure on generation Z students learning performance in computer graphics and simulations: A comparative study of Greece and Serbia
Назив: The impact of interactive digital technology exposure on generation Z students learning performance in computer graphics and simulations: A comparative study of Greece and Serbia
Остали називи: UTICAJ IZLOŽENOSTI INTERAKTIVNOJ DIGITALNOJ TEHNOLOGIJI NA PERFORMANSE UČENjA RAČUNARSKE GRAFIKE I SIMULACIJE STUDENATA GENERACIJE Z: KOMPARATIVNO ISTRAŽIVANjE IZMEĐU GRČKE I SRBIJE
Аутори: Aleksić, Veljko  ; Politis, Dionysios
Година: 2023
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 36 br. 2 str. 1-16
DOI: 10.5937/inovacije2302001A
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/769458
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18592
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.