Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The impact of interactive digital technology exposure on generation Z students learning performance in computer graphics and simulations: A comparative study of Greece and Serbia
Naziv: The impact of interactive digital technology exposure on generation Z students learning performance in computer graphics and simulations: A comparative study of Greece and Serbia
Ostali nazivi: UTICAJ IZLOŽENOSTI INTERAKTIVNOJ DIGITALNOJ TEHNOLOGIJI NA PERFORMANSE UČENjA RAČUNARSKE GRAFIKE I SIMULACIJE STUDENATA GENERACIJE Z: KOMPARATIVNO ISTRAŽIVANjE IZMEĐU GRČKE I SRBIJE
Autori: Aleksić, Veljko  ; Politis, Dionysios
Godina: 2023
Publikacija: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 36 br. 2 str. 1-16
DOI: 10.5937/inovacije2302001A
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/769458
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18592
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.