Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of using the modified Know-Want-Learn strategy in physics teaching on students’ metacognition
Назив: The impact of using the modified Know-Want-Learn strategy in physics teaching on students’ metacognition
Аутори: Bogdanović Ivana  ; Stanisavljević Jelena  ; Rodić Dušica  ; Rončević T. N.  ; Zouhor Zekri A.M.
Година: 2022
Публикација: South African Journal of Education
ISSN: 0256-0100 South African Journal of Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 42 br. 4 str. 1-14
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/784261
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=133168&source=eNauka&language=en
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.