Резултати
еНаука >
Резултати >
The impact of using the modified Know-Want-Learn strategy in physics teaching on students’ metacognition
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Назив: | The impact of using the modified Know-Want-Learn strategy in physics teaching on students’ metacognition | Аутори: | Bogdanović Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | South African Journal of Education | ISSN: | 0256-0100![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 42 br. 4 str. 1-14 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/784261 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=133168&source=eNauka&language=en |
М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.