Rezultati
eNauka >
Rezultati >
The impact of using the modified Know-Want-Learn strategy in physics teaching on students’ metacognition
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Naziv: | The impact of using the modified Know-Want-Learn strategy in physics teaching on students’ metacognition | Autori: | Bogdanović Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godina: | 2022 | Publikacija: | South African Journal of Education | ISSN: | 0256-0100![]() ![]() |
Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 42 br. 4 str. 1-14 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/784261 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=133168&source=eNauka&language=en |
M-kategorija: | 23M23 - Rad u međ. časopisu |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.