Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The Pedagogy of Handwriting in English Language Teaching: A Comprehensive Analysis of Resources and Challenges in Serbia's Elementary Schools
Naziv: The Pedagogy of Handwriting in English Language Teaching: A Comprehensive Analysis of Resources and Challenges in Serbia's Elementary Schools
Autori: Ljubojević, Danijela  
Godina: 2023
Publikacija: Belgrade English Language and Literature Studies (Belgrade BELLS)
ISSN: 1821-3138 ; 1821-4827 (Online) BELLS, Belgrade English Language and Literature Studies, Beograd Pretraži identifikator
Izdavač: Belgrade : English Department, Faculty of Philology, University of Belgrade
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 15 br. 1 str. 139-163
DOI: 10.18485/bells.2023.15.7
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/847866
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1033
URL: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1033
Projekat: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ljubojević, Danijela
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.