Резултати
еНаука >
Резултати >
ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
Назив : | ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice ИКТ у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси |
Аутори: | Stojanovic, Aleksandar ; Šafranj, Jelisaveta ; Gojkov, Grozdanka | Година: | 2021 | Публикација: | Зборник радова са 4. Дидактичке конференције Предметне дидактике – Информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба | Издавач: | Београд: Друштво предметних дидактичара Србије | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-918423-6-9 Претражи идентификатор | Колација: | str. 76-92 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877487 | URL: | https://drive.google.com/file/d/1tbi0q72fJKDYdOKXaBq6xtS9Pelc_cD1/view | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.