Резултати

еНаука >  Резултати >  ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
Назив ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
ИКТ у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси
Аутори: Stojanovic, Aleksandar  ; Šafranj, Jelisaveta  ; Gojkov, Grozdanka 
Година: 2021
Публикација: Зборник радова са 4. Дидактичке конференције Предметне дидактике – Информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба
Издавач: Београд: Друштво предметних дидактичара Србије
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-918423-6-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 76-92
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877487
URL: https://drive.google.com/file/d/1tbi0q72fJKDYdOKXaBq6xtS9Pelc_cD1/view
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.