Results

eNauka >  Results >  ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
Title ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
ИКТ у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси
Authors: Stojanovic, Aleksandar  ; Šafranj, Jelisaveta  ; Gojkov, Grozdanka 
Issue Date: 2021
Publication: Зборник радова са 4. Дидактичке конференције Предметне дидактике – Информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба
Publisher: Београд: Друштво предметних дидактичара Србије
Type: Book parts
ISBN: 978-86-918423-6-9 Search Idenfier
Collation: str. 76-92
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877487
URL: https://drive.google.com/file/d/1tbi0q72fJKDYdOKXaBq6xtS9Pelc_cD1/view
Metadata source: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.