Results
eNauka >
Results >
ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
Title : | ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice ИКТ у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси |
Authors: | Stojanovic, Aleksandar ; Šafranj, Jelisaveta ; Gojkov, Grozdanka | Issue Date: | 2021 | Publication: | Зборник радова са 4. Дидактичке конференције Предметне дидактике – Информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба | Publisher: | Београд: Друштво предметних дидактичара Србије | Type: | Book parts | ISBN: | 978-86-918423-6-9 Search Idenfier | Collation: | str. 76-92 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877487 | URL: | https://drive.google.com/file/d/1tbi0q72fJKDYdOKXaBq6xtS9Pelc_cD1/view | Metadata source: | (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar | M-category: | Mp. category will be shown later |
Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.