Rezultati

eNauka >  Rezultati >  ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
Naziv ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
ИКТ у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси
Autori: Stojanovic, Aleksandar  ; Šafranj, Jelisaveta ; Gojkov, Grozdanka 
Godina: 2021
Publikacija: Зборник радова са 4. Дидактичке конференције Предметне дидактике – Информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба
Izdavač: Београд: Друштво предметних дидактичара Србије
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-918423-6-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 76-92
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877487
URL: https://drive.google.com/file/d/1tbi0q72fJKDYdOKXaBq6xtS9Pelc_cD1/view
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.