Rezultati
eNauka >
Rezultati >
ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice
Naziv : | ICT in the function of studying as self-regulated learning: indicators in practice ИКТ у функцији студирања као саморегилисаног учења: индикатори у пракси |
Autori: | Stojanovic, Aleksandar ; Šafranj, Jelisaveta ; Gojkov, Grozdanka | Godina: | 2021 | Publikacija: | Зборник радова са 4. Дидактичке конференције Предметне дидактике – Информационе наставне технологије, неминовност и/или потреба | Izdavač: | Београд: Друштво предметних дидактичара Србије | Tip rezultata: | Poglavlje u monografiji | ISBN: | 978-86-918423-6-9 Pretraži identifikator | Kolacija: | str. 76-92 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877487 | URL: | https://drive.google.com/file/d/1tbi0q72fJKDYdOKXaBq6xtS9Pelc_cD1/view | Izvor metapodataka: | (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar | M-kategorija: | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.