Резултати

еНаука >  Резултати >  Exploring the explicitness of teacher feedback in English as a second language.
Назив: Exploring the explicitness of teacher feedback in English as a second language.
Аутори: Verežan, Tamara; Vukadinović, Maja  
Уредници: Branko Savić
Година: 2024
Публикација: Book of Proceedings of the International Multidisciplinary Conference "Challenges of Contemporary Higher Education" – CCHE 2024, January 29 - February 2nd, Kopaonik
Издавач: Belgrade, Conference of Academies for Applied Studies in Serbia (CAASS)
Novi Sad, University Business Academy in Novi Sad
Belgrade, Faculty of Contemporary Arts
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-82744-00-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 947-952
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/894881
URL: https://cche.rs/published-proceedings-from-the-cche-2024-conference/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Vukadinović, Maja
Напомена: U štampi
М-категорија: 
33documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (30.07.2024.)
M33 - Саопштење са међ. скупа штампано у целини

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.