Резултати
еНаука >
Резултати >
Exploring the explicitness of teacher feedback in English as a second language.
Назив: | Exploring the explicitness of teacher feedback in English as a second language. | Аутори: | Verežan, Tamara; Vukadinović, Maja | Уредници: | Branko Savić | Година: | 2024 | Публикација: | Book of Proceedings of the International Multidisciplinary Conference "Challenges of Contemporary Higher Education" – CCHE 2024, January 29 - February 2nd, Kopaonik | Издавач: | Belgrade, Conference of Academies for Applied Studies in Serbia (CAASS) Novi Sad, University Business Academy in Novi Sad Belgrade, Faculty of Contemporary Arts |
Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-82744-00-9 Претражи идентификатор | Колација: | str. 947-952 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/894881 | URL: | https://cche.rs/published-proceedings-from-the-cche-2024-conference/ | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz KNR-a) Vukadinović, Maja | Напомена: | U štampi | М-категорија: | 33MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (30.07.2024.) M33 - Саопштење са међ. скупа штампано у целини |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.