Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Kako učenici sedmog razreda u Srbiji prepoznaju i analiziraju probleme u životnoj sredini?
Naziv: | Kako učenici sedmog razreda u Srbiji prepoznaju i analiziraju probleme u životnoj sredini? How 7th-grade students in Serbia identify and analyze environmental issues? |
Autori: | Savić, Slađana D.; Županec, Vera S.; Đorđević, Dragana S.; Marušić Jablanović, Milica V. | Godina: | 2024 | Publikacija: | 60. Savetovanje Srpskog hemijskog društva, Kratki izvodi radova, Univerzitet u Nišu - Prirodno-matematički fakultet, Niš, 8. i 9. jun 2024 | Izdavač: | Beograd : Srpsko hemijsko društvo | Tip rezultata: | Konferencijski rad | ISBN: | 978-86-7132-086-3 Pretraži identifikator | Kolacija: | br. 60 str. 99-99 | URI: | http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6532 http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6533 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/923003 |
Projekat: | Ekološki identitet učenika osnovnih škola u Srbiji, Fond za nauku Republike Srbije, ELIPS, broj projekta 1569 / Environmental Identity of Primary School Students in Serbia, Science Fund of the Republic of Serbia, ELIPS, Grant No. 1569 | M-kategorija: | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |