Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kako učenici sedmog razreda u Srbiji prepoznaju i analiziraju probleme u životnoj sredini?
Naziv: Kako učenici sedmog razreda u Srbiji prepoznaju i analiziraju probleme u životnoj sredini?
How 7th-grade students in Serbia identify and analyze environmental issues?
Autori: Savić, Slađana D.; Županec, Vera S.; Đorđević, Dragana S.; Marušić Jablanović, Milica V.
Godina: 2024
Publikacija: 60. Savetovanje Srpskog hemijskog društva, Kratki izvodi radova, Univerzitet u Nišu - Prirodno-matematički fakultet, Niš, 8. i 9. jun 2024
Izdavač: Beograd : Srpsko hemijsko društvo
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7132-086-3 Pretraži identifikator
Kolacija: br. 60 str. 99-99
URI: http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6532
http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6533
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/923003
Projekat: Ekološki identitet učenika osnovnih škola u Srbiji, Fond za nauku Republike Srbije, ELIPS, broj projekta 1569 / Environmental Identity of Primary School Students in Serbia, Science Fund of the Republic of Serbia, ELIPS, Grant No. 1569
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca