Резултати
еНаука >
Резултати >
Kako učenici sedmog razreda u Srbiji prepoznaju i analiziraju probleme u životnoj sredini?
Назив: | Kako učenici sedmog razreda u Srbiji prepoznaju i analiziraju probleme u životnoj sredini? How 7th-grade students in Serbia identify and analyze environmental issues? |
Аутори: | Savić, Slađana D.; Županec, Vera S.; Đorđević, Dragana S.; Marušić Jablanović, Milica V. | Година: | 2024 | Публикација: | 60. Savetovanje Srpskog hemijskog društva, Kratki izvodi radova, Univerzitet u Nišu - Prirodno-matematički fakultet, Niš, 8. i 9. jun 2024 | Издавач: | Beograd : Srpsko hemijsko društvo | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7132-086-3 Претражи идентификатор | Колација: | br. 60 str. 99-99 | URI: | http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6532 http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6533 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/923003 |
Пројекат: | Ekološki identitet učenika osnovnih škola u Srbiji, Fond za nauku Republike Srbije, ELIPS, broj projekta 1569 / Environmental Identity of Primary School Students in Serbia, Science Fund of the Republic of Serbia, ELIPS, Grant No. 1569 | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |