еНаука - преглед

Преглед према Аутор Đokić, Ines

Приказ резултата 1 до 20 од 75  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2022Analiza lojalnosti u bankarskom sektoru - percepcije studenata (✓)Milićević, Nikola  ; Kalaš, Branimir  ; Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Inđić, Milica  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Analiza namere kupovine električnih bicikala od strane studenata - marketing i finansijske implikacije (✓)Milićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  ; Mirović, Vera  ; Kalaš, Branimir  ; Đokić, Ines  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2015Application of health and taste attitude scales in Serbia (✓)Grubor, Aleksandar  ; Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Kovač Žnideršić, Ružica Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2012Approaches to organic produce market segmentationĐokić, Nenad  ; Suzana Salai; Đokić, Ines K.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Audit Service Quality Perceived by Customers: Formative Modelling Measurement Approach (✓)Peštović, Kristina  ; Milićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2022Banking service quality perceived by students: Implications to green services (✓)Đokić, Nenad  ; Milićević, Nikola  ; Kalaš, Branimir  ; Đokić, Ines  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2023Banking Support for Energy Security: The Customer Aspect (✓)Milicevic, Nikola M  ; Djokic, Nenad  ; Mirovic, Vera  ; Djokic, Ines  ; Kalas, Branimir  Научни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2010Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketingaLeković, Ksenija  ; Leković, Bojan  ; Đokić, Ines  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2013"Bus advertising" - efikasan način oglašavanja u uslovima recesije (✓)Mesaroš, Ines  ; Brkljač, Milan; Leković, Ksenija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Characteristics of tourist services’ websites as determinants of online purchases (✓)Milićević, Nikola  ; Đokić, Ines  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Client Loyalty in Banking SectorMilićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Customer perception of facebook marketing significance in different phases of their customer journey (✓)Đokić, Ines  ; Milićević, Nikola  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Determening target auditorium for Serbian internal national branding (✓)Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Determining target auditorium for Serbian internal national brandingĐokić, Nenad  ; Đokić, Ines K.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015DOSTUPNOST GLOBALNIH I NACIONALNIH BRENDOVA I POTENCIJALNE IMPLIKACIJE NA ZADOVOLjSTVO POTROŠAČAMilićević, Nikola  ; Đokić, Ines  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023E-Bicycle as a Green and Physically Active Mode of Transport from the Aspect of Students: TPB and Financial Incentives (✓)Djokic, Nenad  ; Milicevic, Nikola  ; Kalas, Branimir  ; Djokic, Ines  ; Mirovic, Vera  Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису
2018Economic effects of integrated marketing communications – the case of food products (✓)Đokić, Ines  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2009Etika i faktori uspešnog pregovaranja u marketingu (✓)Mesaroš, Ines  ; Fabian, Ksenija  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2020Eurobarometer : physical activity of Vojvodina citizens in the context of EU integration (✓)Đorđić, Višnja; Obradović, Jelena; Milovanović, Ivana; Poček, Sunčica; Matić, Radenko; Vuković, Jovan; Marković, Lidija; Grubor, Aleksandar  ; Andrašić, Slobodan  ; Milićević, Nikola  ;
Đokić, Ines  ; Lepeš, Josip; Halasi, Szabolcs; Halaši, Sabolč; Buišić, Svetlana; Cvejić, Dragan; Vuković, Jelena Andrea; Sturza Milić, Nataša;
Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Evaluating communication effects of integrated marketing communicationsJakša, Olja; Đokić Ines  ; Milovanov OljaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.