еНаука - преглед

Преглед према Пројекат Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)

Приказ резултата 1 до 20 од 23  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2023A relation between high-school students’ achievement and their socioeconomic status in post-yugoslav countries and Western EuropeGundogan, Dragana  ; Radulović, Mladen  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2024Kreativnost individualnog razvoja: kako loše može biti dobroMaksić, Slavica ; Malinić, Dušica  ; Đerić, Ivana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Defining the Self in Terms of Power, Plurality and Social Embeddedness – the Model of the Agonistic SelfDžinović, Vladimir  ; Grbić, Sanja  ; Vesić, Dragan Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2024Društveni položaj i čitalačka pismenost u Srbiji: kontekstualizacija rezultata (✓)Radulović, Mladen  ; Gundogan, Dragana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Early development of body parts vocabulary in Serbian: parent report dataSavić, Maja  ; Anđelković, Darinka; Ševa, Nada  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Ставови наставника енглеског језика према настави почетног писања на млађем школском узрастуу Републици СрбијиЉубојевић, Данијела  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024‘I Know What I Want, But It is a Hard Road Ahead’: adolescents’ future education and careersMalinić, Dušica  ; Đerić, Ivana  ; Maksić, Slavica Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2023„It’s like the king and his kingdom“: Mapping constellations via the Мodel of the Аgonistic Self methodology (MAS–M) (✓)Grbić, Sanja  ; Džinović, Vladimir  ; Vesić, Dragan Научни чланак
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2024Motherhood in prison - challenges and perspectivesKovačević, Milica; Kovačević-Lepojević, Marina  ; Popović-Ćitić, Branislava  ; Bukvić, Lidija  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Motivating Students to Learn is a Creative Act: A Qualitative Study on Teachers' Beliefs (✓)Lalic-Vucetic, Natasa  ; Ševkusic, Slavica  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2021Multižanrovska analiza narativa u cilju unapređenja obrazovnih politika (✓)Micic, Katarina  ; Selena Vračar; Zorkić, Jokić TijanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаногStevanović, Jelena  ; Antić, Slobodanka; Mijatović, Luka; Blažin, BarbaraНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2024Podsticajno kućno okruženje i razvoj čitalačkih kompetencija: broj knjiga i/ili učestalost čitanja sa decom (✓)Ševa, Nada  ; Stojković, Jelena  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Povezanost samopouzdanja i postignuća: perspektiva učitelja (✓)Micić, Isidora  ; Drobac, Ana  ; Jošić, Smiljana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Reflective practice in early childhood care and education learning communities: the most significant change storiesŠeva, Nada  ; Đerić, Ivana  ; Čolaković, DušicaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Uvažavanje različitosti u školskom okruženju u funkciji prevencije problema ponašanja učenikaStojanović, Marija  ; Popović-Ćitić, Branislava  ; Bukvić Branković, Lidija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Satisfaction with different aspects of life and positive future expectations among high school students: Specific significance of satisfaction with schoolTrajković, Marija  ; Kovačević, Lepojević Marina  ; Radulović, Mladen  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2024Školska klima i disciplina kao faktori motivacije učenika u domenu čitanja: moderacija pola (✓)Kovačević Lepojević, Marina  ; Gutvajn, Nikoleta  ; Trajković, Marija  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Supplementary data for article: Radanović, A.; Micić, I.; Pavlović, S.; Krstić, K. Don’t Think That Kids Aren’t Noticing: Indirect Pathways to Children’s Fear of COVID-19. Frontiers in Psychology 2021, 12. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.635952.Radanović, Ana  ; Micić, Isidora; Pavlović, Svetlana; Krstić, Ksenija  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022The agonistic self model: stability and transition of teacher identity (✓)Vesić, Dragan; Džinović, Vladimir  ; Grbić, Sanja  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.