еНаука - преглед
Преглед према Пројекат Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
Приказ резултата 1 до 20 од 23
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2023 | A relation between high-school students’ achievement and their socioeconomic status in post-yugoslav countries and Western Europe | Gundogan, Dragana ; Radulović, Mladen | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Kreativnost individualnog razvoja: kako loše može biti dobro | Maksić, Slavica ; Malinić, Dušica ; Đerić, Ivana | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Defining the Self in Terms of Power, Plurality and Social Embeddedness – the Model of the Agonistic Self | Džinović, Vladimir ; Grbić, Sanja ; Vesić, Dragan | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Društveni položaj i čitalačka pismenost u Srbiji: kontekstualizacija rezultata (✓) | Radulović, Mladen ; Gundogan, Dragana | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Early development of body parts vocabulary in Serbian: parent report data | Savić, Maja ; Anđelković, Darinka; Ševa, Nada | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Ставови наставника енглеског језика према настави почетног писања на млађем школском узрастуу Републици Србији | Љубојевић, Данијела | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | ‘I Know What I Want, But It is a Hard Road Ahead’: adolescents’ future education and careers | Malinić, Dušica ; Đerić, Ivana ; Maksić, Slavica | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | „It’s like the king and his kingdom“: Mapping constellations via the Мodel of the Аgonistic Self methodology (MAS–M) (✓) | Grbić, Sanja ; Džinović, Vladimir ; Vesić, Dragan | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2024 | Motherhood in prison - challenges and perspectives | Kovačević, Milica; Kovačević-Lepojević, Marina ; Popović-Ćitić, Branislava ; Bukvić, Lidija | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Motivating Students to Learn is a Creative Act: A Qualitative Study on Teachers' Beliefs (✓) | Lalic-Vucetic, Natasa ; Ševkusic, Slavica | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2021 | Multižanrovska analiza narativa u cilju unapređenja obrazovnih politika (✓) | Micic, Katarina ; Selena Vračar; Zorkić, Jokić Tijana | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаног | Stevanović, Jelena ; Antić, Slobodanka; Mijatović, Luka; Blažin, Barbara | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Podsticajno kućno okruženje i razvoj čitalačkih kompetencija: broj knjiga i/ili učestalost čitanja sa decom (✓) | Ševa, Nada ; Stojković, Jelena | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Povezanost samopouzdanja i postignuća: perspektiva učitelja (✓) | Micić, Isidora ; Drobac, Ana ; Jošić, Smiljana | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Reflective practice in early childhood care and education learning communities: the most significant change stories | Ševa, Nada ; Đerić, Ivana ; Čolaković, Dušica | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Uvažavanje različitosti u školskom okruženju u funkciji prevencije problema ponašanja učenika | Stojanović, Marija ; Popović-Ćitić, Branislava ; Bukvić Branković, Lidija | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Satisfaction with different aspects of life and positive future expectations among high school students: Specific significance of satisfaction with school | Trajković, Marija ; Kovačević, Lepojević Marina ; Radulović, Mladen | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Školska klima i disciplina kao faktori motivacije učenika u domenu čitanja: moderacija pola (✓) | Kovačević Lepojević, Marina ; Gutvajn, Nikoleta ; Trajković, Marija | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Supplementary data for article: Radanović, A.; Micić, I.; Pavlović, S.; Krstić, K. Don’t Think That Kids Aren’t Noticing: Indirect Pathways to Children’s Fear of COVID-19. Frontiers in Psychology 2021, 12. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.635952. | Radanović, Ana ; Micić, Isidora; Pavlović, Svetlana; Krstić, Ksenija | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | The agonistic self model: stability and transition of teacher identity (✓) | Vesić, Dragan; Džinović, Vladimir ; Grbić, Sanja | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |