Резултати 1-18 од 18
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2025Consumer Ethnocentrism Towards Fashion ProductsSlijepčević, Milica  ; Perčić, Karolina; Alimpić, Stefan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Consumer habits of fashion products before and during the pandemic COVID-19 with an emphasis on online shoppingPerčić, Karolina; Slijepčević, Milica  ; Alimpić, Stefan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Evolucija marketing koncepcije od 1.0 do 5.0Madić, Vladan  ; Slijepčević, Milica  ; Vučenović, Tamara  ; Alimpić, Stefan  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2024Zaposleni kao tržišni segment i brend ambasadori društva za osiguranjeSlijepčević, Milica  ; Alimpić, Stefan  ; Madić, Vladan  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2023Factors Affecting Consumer Ethnocentrism, with Focus on SerbiaSlijepčević, Milica  ; Alimpić, Stefan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Impulse Buying Of Fashion ProductsSlijepčević, Milica  ; Perčić, Karolina; Alimpić, Stefan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021The Role and Importance of Value-based Segmentation on the Cohort of Millennials: Case Study SerbiaMamula Nikolić, Tatjana  ; Perić, Nenad  ; Alimpić, Stefan  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2020Impact of Certain Sales Promotion Tools on Consumers’ Impulse Buying BehaviorStefan Alimpić  ; Nenad Perić  ; Tatjana Mamula Nikolić  Научни чланак
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+
2020The Efficiency of Sales Promotion Methods Emphasing the Impulse Behaviour - Case of SerbiaVasić Nikčević, Andrijana; Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2019Symbolic Consumption in Teenagers' ClothingVasić Nikčević, Andrijana; Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Different forms of consumers' impulsive buying behaviorAlimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  Научни чланак
53M53 - Национални часопис категорије M53
2019Различити облици импулсивног понашања потрошачаAlimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  Научни чланак
53M53 - Национални часопис категорије M53
2018Утицај метода унапређења продаје на импулсивно понашање потрошачаAlimpić, Stefan  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2016Мерење вредности бренда за потрошаче: Емпиријски докази са тржишта прехрамбених производаКоцић, Милан  ; Маринковић, Вељко  ; Алимпић, Стефан  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2015Univerzitetski spinof - stanje i perspektive sa osvrtom na Centar za preklinička ispitivanja aktivnih supstanci Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u KragujevcuAlimpić, Stefan  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Impact of sales promotion tools on consumers impulse buying behaviorAlimpić, Stefan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014The effectiveness of sales promotion tools: consumers' perspectiveAlimpić, Stefan  Научни чланак
24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+
2014Intellectual Capital Aimed at Creating Value and Competitive Advantage of EnterprisesAlimpić, Stefan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.