еНаука - преглед

Преглед према Аутор Kocić, Milan

Приказ резултата 21 до 40 од 75 < претходно   следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
1999Ključni aspekt kreiranja i implementacije identitetaKocić, Milan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Komunikacione veštine prodavaca kao determinanta satisfakcije i lojalnosti potrošača (✓)Šapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Lazarević, Jovana  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2001Komunikacioni miks direktnog marketingaKocić, Milan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Комуникациони модалитети односа са јавношћуКоцић, Милан  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Koncept konkurentskog identiteta brenda kao osnova nacionalnog imidža zemljeMilan Kocic  ; Radaković, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1998Kreiranje sistema vrednosti posredstvom distributivnih aranžmanaKocić, Milan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2004Managing direct marketing campaignKocić, Milan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Marketinštke implikacije procesa globalizacije na kreiranje vrednosti brendaKocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Маркетинштке импликације светске економске кризе на позиционирање земаља и понашање потрошачаKocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Мерење вредности бренда за потрошаче: Емпиријски докази са тржишта прехрамбених производа (✓)Коцић, Милан  ; Маринковић, Вељко  ; Алимпић, Стефан  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2016Merenje vrednosti brenda za potrošače: Empirijski dokazi sa tržišta prehrambenih proizvoda u SrbijiKocić, Milan  ; Marinković V.  ; Alimpić S.Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
1998Organizaciono strukturiranje reklamnih agencija zasnovano na sagledanim potrebama klijenataKocić, Milan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Poboljšanje imidža Srbije kao preduslov integracije u Evropsku unijuMilan Kocic  ; Radaković, Katarina  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Poboljšanje imidža Srbije kao preduslov ulaska u Evropsku UnijuKocić, Milan  ; Radaković KatarinaПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Poboljšanje imidža Srbije kao preduslov veće konkurentnosti privredeKocić, Milan  ; Senić, Vladimir  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Ponuda kao kreativna osnova direktnog marketingaKocić, Milan  ; Senić, Vladimir  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2004Pretpostavke za izgradnju korporativnog upravljanjaĐorđević, Momčilo D.; Kocić, Milan  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Prilagođavanje aktivnosti digitalnog marketinga izazovima pandemije Covid 19Kocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina B.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Prilagođavanje imidža Srbije identifikovanim i očekivanim kretanjima u svetskoj privrediKocić, Milan  ; Radaković, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Prilagođavanje marketinških aktivnosti u funkciji poboljšanja tržišne pozicije preduzećaKocić, Milan  ; Radaković K.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.