еНаука - преглед

Преглед према Аутор Sudarević, Tomislav

Приказ резултата 1 до 20 од 75  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2010A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Supplier's Perspective221 (✓)Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Suppliers PerspectiveLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Zehetner AndreasКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1996Alternativne marketing strategije za novu paradigmu na evropskom tržištu hraneSudarević, Tomislav  ; Salai, Suzana; Vasiljev, StevanКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2000Alternativni koncept promotivnih aktivnosti prehrambenih proizvoda (✓)Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Approaches to the EU Organic Food MarketSudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Bet on the Right Horse: Serving the Most Profitable Customers by Understanding Direct and Indirect Measures of Customer ValueLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Zehetner A.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Consumers environmental management of waste analysis of the former Yugoslavian republics (✓)Saša Raletić Jotanović; Tomislav Sudarević  ; Grubor, Aleksandar B.  ; Andrea Katić; Nikola VuksanovićНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019Consumers, Environmental Management of Waste Analysis of the EX-YU Republics (✓)Raletić, Jotanović Saša; Sudarević, Tomislav  ; Grubor, Aleksandar  ; Okanović, Andrea  ; Vuksanović, Nikola  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2009Customer Equity - novi pristup u razvoju marketinga i etički problemi vezani za primenu ovog pristupa (✓)Sudarević, Tomislav  ; Пуповац, ЉубомирНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2009Customer equity – novi pristup u upravljanju i merenju marketing performansi’ (✓)Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Детерминанте намере коришћења услуга из домена економије дељења код миленијумске генерације у Републици Србији (✓)Бркљач, Милан  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2011Different views and potential pitfalls in the implementation of CRM (✓)Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016DIGITALNI MARKETING I EFIKASNOST POSLOVANJALeković, Ksenija  ; Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Dizajniranje kanala marketinga prehrambenih proizvoda primenom međunarodnih standardaТољагић Милодановић, ДраганаДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
1992Dr Desanka Božidarević, dr Suzana Salai: 'Istraživanje tržišta: informaciona osnova marketing menadžmenta'. (✓)Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2000Ekonomski aspekti razvoja organske poljoprivrede (✓)Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Ekonomski faktori i marketing aktivnosti u razvoju organske poljoprivrede (✓)Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Ekonomski faktori i marketing aktivnosti u razvoju organske poljoprivredne proizvodnjeSudarević, Tomislav  Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Empirical evidence of customer reactions of out-of-stock situationsSudarević, Tomislav  ; Ljubomir Pupovac; Milićević, Nikola  ; Vukmirović, Goran  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Empirical Evidence of Customer Reactions to Out-of-Stock Situations (✓)Sudarević, Tomislav  ; Milićević, Nikola  ; Pupovac, Ljubomir ; Vukmirović, Goran  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.