еНаука - преглед

Преглед према Аутор Sudarević, Tomislav

Приказ резултата 1 до 20 од 76  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2010A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Supplier's Perspective221Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Suppliers PerspectiveLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Zehetner AndreasКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1996Alternativne marketing strategije za novu paradigmu na evropskom tržištu hraneSudarević, Tomislav  ; Salai, Suzana; Vasiljev, StevanКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2000Alternativni koncept promotivnih aktivnosti prehrambenih proizvodaSudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Approaches to the EU Organic Food MarketSudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Bet on the Right Horse: Serving the Most Profitable Customers by Understanding Direct and Indirect Measures of Customer ValueLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Zehetner A.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Consumers environmental management of waste analysis of the former Yugoslavian republicsSaša Raletić Jotanović; Tomislav Sudarević  ; Grubor, Aleksandar B.  ; Andrea Katić; Nikola VuksanovićНаучни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2019Consumers, Environmental Management of Waste Analysis of the EX-YU RepublicsRaletić, Jotanović Saša; Sudarević, Tomislav  ; Grubor, Aleksandar  ; Okanović, Andrea  ; Vuksanović, Nikola  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2009Customer Equity - novi pristup u razvoju marketinga i etički problemi vezani za primenu ovog pristupaSudarević, Tomislav  ; Пуповац, ЉубомирНаучни чланак
52M52 - Национални часопис категорије M52
2009Customer equity – novi pristup u upravljanju i merenju marketing performansi’Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Детерминанте намере коришћења услуга из домена економије дељења код миленијумске генерације у Републици СрбијиБркљач, Милан  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2011Different views and potential pitfalls in the implementation of CRMZehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016DIGITALNI MARKETING I EFIKASNOST POSLOVANJALeković, Ksenija  ; Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Dizajniranje kanala marketinga prehrambenih proizvoda primenom međunarodnih standardaТољагић Милодановић, ДраганаДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
1992Dr Desanka Božidarević, dr Suzana Salai: 'Istraživanje tržišta: informaciona osnova marketing menadžmenta'.Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2000Ekonomski aspekti razvoja organske poljoprivredeSudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Ekonomski faktori i marketing aktivnosti u razvoju organske poljoprivredeSudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Ekonomski faktori i marketing aktivnosti u razvoju organske poljoprivredne proizvodnjeSudarević, Tomislav  Лексикографска/Енциклопедијска јединица
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Empirical evidence of customer reactions of out-of-stock situationsSudarević, Tomislav  ; Ljubomir Pupovac; Milićević, Nikola  ; Vukmirović, Goran  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Empirical Evidence of Customer Reactions to Out-of-Stock SituationsSudarević, Tomislav  ; Milićević, Nikola  ; Pupovac, Ljubomir ; Vukmirović, Goran  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.