Приказ резултата 1 до 20 од 31
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
2023 | A cross-age study of the development of understanding of the concept of matter at the macroscopic and sub-microscopic level | Putica, Katarina ; Kozić, Miloš | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2024 | Assessment of eight-grade elementary school pupils’ understanding of isomerism of alkanes through detection of errors in ChatGPT response related to isomers of heptane | Putica, Katarina | Конференцијски рад | |
2016 | Проверавање ученичких постигнућа у настави хемије: истраживања и наставна пракса | Tomašević, Biljana ; Putica, Katarina ; Trivić, Dragica | Научни чланак | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
2020 | Attitudes and experiences of elementary school pupils as guidelines for improving pre-service chemistry teachers’ competencies for the implementation of problem-based teaching | Putica, Katarina | Поглавље у монографији | |
2016 | Cognitive apprenticeship as a vehicle for enhancing the understanding and functionalization of organic chemistry knowledge | Putica, Katarina ; Trivić, Dragica | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2014 | Когнитивни развој ученика кроз наставу хемије | Putica, Katarina ; Trivić, Dragica | Научни чланак | 53M53 - Рад у нац. часопису |
2014 | Da li je organska hemija bauk-stavovi učenika trećeg razreda gimnazije prirodno matematičkog smera | Putica, Katarina ; Trivić, Dragica | Конференцијски рад | |
2023 | Development and validation of a four‑tier test for the assessment of secondary school students’ conceptual understanding of amino acids, proteins, and enzymes | Putica, Katarina | Научни чланак | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
2022 | Development of conceptual understanding of physical and chemical changes at the macroscopic, submicroscopic and symbolic level: a cross-age study | Putica, Katarina | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2012 | Obrazovna i vaspitna vrednost sadržaja istorije prirodnih nauka | Radenković, Darinka M.; Putica, Katarina B. ; Trivić, Dragica | Конференцијски рад | |
2022 | Four-tier tests a means for the assessment of conceptual understanding of chemistry content | Putica, Katarina | Конференцијски рад | |
2012 | Funkcionalizacija nastavnih sadržaja o karboksilnim kiselinama | Putica, Katarina B. ; Radenković, Darinka M.; Trivić, Dragica | Конференцијски рад | |
2020 | Grammar School Students’ Perceptions Toward Organic Chemistry and the Implementation of Context-Based Approach in Organic Chemistry Teaching | Putica, Katarina | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2017 | Improving High-School Students' Conceptual Understanding and Functionalization of Knowledge About Digestion Through the Application of the Interdisciplinary Teaching Approach | Putica, Katarina ; Trivić, Dragica | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2014 | Unapređivanje naučne pismenosti mladih kroz kognitivno šegrtovanje | Putica, Katarina ; Trivić, Dragica | Конференцијски рад | |
2015 | Интердисциплинарни приступ настави природних наука | Putica, Katarina ; Trivić, Dragica | Научни чланак | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
2018 | Konteksti za učenje pojmova organske hemije | Putica, Katarina | Конференцијски рад | |
2017 | Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера | Putica, Katarina | Докторска дисертација | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |
2024 | Meta-analysis of the effects of stem teaching approach on the development of 21st century competencies related to learning of natural sciences | Putica, Katarina | Конференцијски рад | |
2013 | Obrazovanje u oblasti hemije: Potrebe savremenog društva | Tomašević, Biljana ; Putica, Katarina ; Trivić, Dragica | Конференцијски рад | |