еНаука - преглед

Преглед према Аутор Putica, Katarina

Приказ резултата 1 до 20 од 31  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2023A cross-age study of the development of understanding of the concept of matter at the macroscopic and sub-microscopic levelPutica, Katarina  ; Kozić, MilošНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2024Assessment of eight-grade elementary school pupils’ understanding of isomerism of alkanes through detection of errors in ChatGPT response related to isomers of heptanePutica, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Проверавање ученичких постигнућа у настави хемије: истраживања и наставна праксаTomašević, Biljana  ; Putica, Katarina  ; Trivić, Dragica  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2020Attitudes and experiences of elementary school pupils as guidelines for improving pre-service chemistry teachers’ competencies for the implementation of problem-based teachingPutica, Katarina  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Cognitive apprenticeship as a vehicle for enhancing the understanding and functionalization of organic chemistry knowledgePutica, Katarina  ; Trivić, Dragica  Научни чланак
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2014Когнитивни развој ученика кроз наставу хемијеPutica, Katarina  ; Trivić, Dragica  Научни чланак
53M53 - Рад у нац. часопису
2014Da li je organska hemija bauk-stavovi učenika trećeg razreda gimnazije prirodno matematičkog smeraPutica, Katarina  ; Trivić, Dragica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Development and validation of a four‑tier test for the assessment of secondary school students’ conceptual understanding of amino acids, proteins, and enzymesPutica, Katarina  Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису
2022Development of conceptual understanding of physical and chemical changes at the macroscopic, submicroscopic and symbolic level: a cross-age studyPutica, Katarina  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2012Obrazovna i vaspitna vrednost sadržaja istorije prirodnih naukaRadenković, Darinka M.; Putica, Katarina B.  ; Trivić, Dragica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Four-tier tests a means for the assessment of conceptual understanding of chemistry contentPutica, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Funkcionalizacija nastavnih sadržaja o karboksilnim kiselinamaPutica, Katarina B.  ; Radenković, Darinka M.; Trivić, Dragica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Grammar School Students’ Perceptions Toward Organic Chemistry and the Implementation of Context-Based Approach in Organic Chemistry TeachingPutica, Katarina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2017Improving High-School Students' Conceptual Understanding and Functionalization of Knowledge About Digestion Through the Application of the Interdisciplinary Teaching ApproachPutica, Katarina  ; Trivić, Dragica  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2014Unapređivanje naučne pismenosti mladih kroz kognitivno šegrtovanjePutica, Katarina  ; Trivić, Dragica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Интердисциплинарни приступ настави природних наукаPutica, Katarina  ; Trivić, Dragica  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2018Konteksti za učenje pojmova organske hemijePutica, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смераPutica, Katarina  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2024Meta-analysis of the effects of stem teaching approach on the development of 21st century competencies related to learning of natural sciencesPutica, Katarina  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Obrazovanje u oblasti hemije: Potrebe savremenog društvaTomašević, Biljana  ; Putica, Katarina  ; Trivić, Dragica  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.