Istraživači
Bogdanović, Ivana
Godina
Mp-kat.
- 31 M30/M60
- 8 M20/M50
- 7 M10/M40
- 5 M22 - Međunarodni časopis kategorije M22
- 4 M23 - Međunarodni časopis kategorije M23
- 3 M21 - Vodeći međunarodni časopis kategorije M21
- 3 M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24
- 2 M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51
- 1 M52 - Nacionalni časopis kategorije M52
- 1 M70 - Odbranjena doktorska disertacija
- sledeći >
Godina - raspon
Rezultati 1-20 od 65
Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. |
---|---|---|---|---|
2025 | The effect of metacognition and curiosity on elementary school student’s physics performance and satisfaction with physics classes: considering gender as a factor | Jovanović Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 21M21 - Vodeći međunarodni časopis kategorije M21 |
2024 | Како епстемичка радозналост и метакогнитивне способности обликују постигнуће из физике и општи школски успех ученика | Јовановић, Тамара; Јашков, Мариана; Јелић, Слађан; Богдановић, Ивана ![]() ![]() | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
2023 | Uticaj projektne nastave fizike na motivaciju za učenje i metakogniciju studenata![]() | Čavić Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
2023 | Secondary school students' perception of biochemistry concepts by using word association test | Rončević T. N. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2023 | Differences in graphic illustrations in the contents of natural sciences in regular textbooks and textbooks for students with special educational needs in the Republic of Serbia | Horvat Saša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Дечје разумевање топлотних феномена у почетној настави природних наука![]() | Балаћ Сања ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
2022 | THE EFFECTS OF MODIFIED KNOW-WANT-LEARN STRATEGY IN MIXED-GENDER LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION | Bogdanović Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
2022 | THE JIGSAW TECHNIQUE IN LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION: STUDENTS’ ACHIEVEMENT, METACOGNITION AND MOTIVATION![]() | Blajvaz B.K.; Bogdanović Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
2022 | Project-Based Learning of Diffusion and Osmosis: Opinions of Students of Physics and Technology at University of Novi Sad![]() | Čavić Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 21M21 - Vodeći međunarodni časopis kategorije M21 |
2022 | The impact of using the modified Know-Want-Learn strategy in physics teaching on students’ metacognition![]() | Bogdanović Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
2021 | The Relationship Between Elementary Students’ Physics Performance and Metacognition Regarding Using Modified Know-Want-Learn Strategy | Bogdanović Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 21M21 - Vodeći međunarodni časopis kategorije M21 |
2021 | ПРИМЕНА РАЧУНАРА У ИЗРАДИ ЕФИКАСНИХ ХИБРИДНИХ ИЛУСТРАЦИЈА ЗА ПОТРЕБЕ НАСТАВЕ ОРГАНСКЕ ХЕМИЈЕ | Седлар Агнеш; Рончевић Тамара ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2019 | Making real-life connections and connections between physics and other subjects | Pavkov Milica ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2019 | Pre-service physics teachers' ideas about teaching and learning using smartphones | Bogdanović, Ivana Z. ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2019 | Повезаност самоиницијативне примене кооперације у учењу са постигнућима и мотивацијом студената физике![]() | Čavić Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51 |
2018 | Значај обраде историјских података о Галилеју и његовом делу у савременој настави физике | Milica Pavkov-Hrvojević ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2018 | Making Real-life Connections and Connections between Physics and Other Subjects | Milica Pavkov-Hrvojević ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2018 | Effect of Cooperative Learning on the development of Metacognition![]() | Čavić Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2017 | The effect of the modified Know-Want-Learn strategy on sixth-grade students’ achievement in physics | Zouhor, Zekri A. M.; Bogdanović, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
2016 | Naučna slagalica | Stojanović, Maja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |