Истраживачи

Резултати 1-20 од 49
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2025The Role of Artificial Intelligence in the Modern Approach to NeuromarketingRadojević, Ivana; Slijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025The Impact of Artificial Intelligence on Management and Marketing in MediaPopović Šević, Nevenka  ; Slijepčević, Milica  ; Ašanin Gole, PeđaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Consumer Ethnocentrism Towards Fashion ProductsSlijepčević, Milica  ; Perčić, Karolina; Alimpić, Stefan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2025Consumer habits of fashion products before and during the pandemic COVID-19 with an emphasis on online shoppingPerčić, Karolina; Slijepčević, Milica  ; Alimpić, Stefan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024New trends in the implementation of neuromarketing at higher educational institutionsPopović Šević, Nevenka  ; Slijepcević, Milica  ; Radojević, IvanaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Evolucija marketing koncepcije od 1.0 do 5.0Madić, Vladan  ; Slijepčević, Milica  ; Vučenović, Tamara  ; Alimpić, Stefan  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2024Exploring the Nexus of Perceived Organizational CSR Engagement, Job Satisfaction, Organizational Pride, and Involvement in CSR Activities: Evidence from an Emerging EconomySlijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  ; Krstić, Jelena  ; Rajić, Tamara  ; Ranković, MilanНаучни чланак
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21
2024Zaposleni kao tržišni segment i brend ambasadori društva za osiguranjeSlijepčević, Milica  ; Alimpić, Stefan  ; Madić, Vladan  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2023Influence of CSR activities on opinions of insurance service users when purchasing insuranceSlijepčević, Milica  ; Popović-Šević, Nevenka  ; Ašanin, Gole; Ilić, Milena  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2023Changes of fashion consumers purchasing behavior before and during COVID - 19 pandemic : evidence from SerbiaSlijepčević, Milica  ; Perčić, Karolina; Krstić, Jelena  Научни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2023Impulse Buying Of Fashion ProductsSlijepčević, Milica  ; Perčić, Karolina; Alimpić, Stefan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Factors influencing the purchase of fashion products before and during the COVID-19 pandemic : the example of SerbiaPerčić, Karolina; Slijepčević, Milica  ; Ašanin Gole, PedjaНаучни чланак
22M22 - Међународни часопис категорије M22
2023Factors Affecting Consumer Ethnocentrism, with Focus on SerbiaSlijepčević, Milica  ; Alimpić, Stefan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Uticaj CSR aktivnosti na stavove korisnika osiguravajućih kompanija pri kupovini usluge osiguranjaŠević, Popović Nevenka  ; Milica Slijepčević  ; Predrag Ašanin; Milena Ilić  Научни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2022Analyzing the Banking Business: Relevance of Service Value for the Satisfaction and Loyalty of ConsumersŠević, Aleksandar; Zečar, Jelena  ; Nešić Tomašević, Ana  ; Popović Šević, Nevenka  ; Slijepčević, Milica  ; Dudić, Branislav  Научни чланак
21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+
2022Practical implementation of neuromarketing in different business industries: challenges and trendsPopovic Sevic, Nevenka  ; Slijepcevic, Milica  ; Radojevic, IvanaНаучни чланак
23M23 - Међународни часопис категорије M23
2022Information and communication technologies-supported work from home. NEW TRENDS IN DIGITAL TRANSFORMATIONIlić, Milena  ; GAVRILOVIĆ P; POPOVIĆ ŠEVIĆ Nevenka  ; SLIJEPČEVIĆ Milica  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Neuromarketing : izazovi i trendoviSlijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  ; Radojević, IvanaМонографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Relative importance of Neuromarketing in Support of Banking Service UsersSlijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  ; Radojević, Ivana; Šević, AleksandarНаучни чланак
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51
2022Investigating the relationship between quality, loyalty, and personal relationship in the banking sector: An analysis of micro, small and medium-sized enterprises in SerbiaSlijepčević, Milica  ; Popović-Šević, Nevenka  ; Pantic, Popovic Sanja  ; Šević, AleksandarНаучни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24