eNauka - pregled

Pregled prema Autor Alimpić, Stefan

Prikaz rezultata 1 do 17 od 17
GodinaNaslovAutor(i)Tip rezultataMp-kat.
2019Different forms of consumers' impulsive buying behavior (✓)Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  Naučni članak
53M53 - Rad u nac. časopisu
2024Zaposleni kao tržišni segment i brend ambasadori društva za osiguranjeSlijepčević, Milica; Alimpić, Stefan  ; Madić, Vladan  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2024Evolucija marketing koncepcije od 1.0 do 5.0 (✓)Madić, Vladan  ; Slijepčević, Milica  ; Vučenović, Tamara  ; Alimpić, Stefan  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2023Factors Affecting Consumer Ethnocentrism, with Focus on Serbia (✓)Slijepčević, Milica  ; Alimpić, Stefan  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2020Impact of Certain Sales Promotion Tools on Consumers' Impulse Buying Behavior (✓)Stefan Alimpić  ; Nenad Perić  ; Tatjana Mamula Nikolić  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2015Impact of sales promotion tools on consumers impulse buying behavior (✓)Alimpić, Stefan  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2023Impulse Buying Of Fashion Products (✓)Slijepčević, Milica  ; Perčić, Karolina; Alimpić, Stefan  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2014Intellectual Capital Aimed at Creating Value and Competitive Advantage of Enterprises (✓)Alimpić, Stefan  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2016Мерење вредности бренда за потрошаче: Емпиријски докази са тржишта прехрамбених производа (✓)Коцић, Милан  ; Маринковић, Вељко  ; Алимпић, Стефан  Naučni članak
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja
2018Neuromarketing Research – A New Mirror on Consumer Behavior (✓)Slijepčević, Milica  ; Popović Šević, Nevenka  ; Radojević, IvanaKonferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2019Различити облици импулсивног понашања потрошача (✓)Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  Naučni članak
53M53 - Rad u nac. časopisu
2019Symbolic Consumption in Teenagers' Clothing (✓)Vasić Nikčević, Andrijana; Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2014The effectiveness of sales promotion tools: consumers' perspective (✓)Alimpić, Stefan  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2020The Efficiency of Sales Promotion Methods Emphasing the Impulse Behaviour: Case of Serbia (✓)Vasić Nikčević, Andrijana; Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2021The Role and Importance of Value-based Segmentation on the Cohort of Millennials: Case Study Serbia (✓)Mamula Nikolić, Tatjana  ; Perić, Nenad  ; Alimpić, Stefan  Naučni članak
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja
2015Univerzitetski spinof - stanje i perspektive sa osvrtom na Centar za preklinička ispitivanja aktivnih supstanci Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu (✓)Alimpić, Stefan  Poglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2018Uticaj metoda unapređenja prodaje na impulsivno ponašanje potrošača (✓)Alimpić, Stefan  Doktorska disertacija
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija