еНаука - преглед

Преглед према Аутор Đokić, Ines

Приказ резултата 41 до 60 од 75 < претходно   следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2023НАМЕРА КОРИШЋЕЊА УСЛУГА ЗЕЛЕНОГ БАНКАРСТВА У КОНТЕКСТУ ЕНЕРГЕТСКИХ ИЗАЗОВА (✓)Milićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022ОДАБИР СТУДИРАЊА ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У КОНТЕКСТУ ФАКТОРА СТУДЕНТСКИХ МОГУЋНОСТИ (✓)Ђокић, Инес  ; Милићевић, Никола  ; Ђокић, Ненад  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Online Buyer Profiles in Rural Tourism (✓)Đokić, Ines  ; Milićević, Nikola  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Organic food preferences: significance of socio-demographic and attitudinal market segmentation variablesKovač Pečkai Žnideršić, Ružica S. ; Đokić, Ines K.  ; Đokić, Nenad  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Osobine ličnosti i izbor studija digitalnog marketinga (✓)Đokić, Ines  ; Milićević, Nikola  ; Đokić, Nenad  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2014OUTDOOR OGLAŠAVANJE KAO DEO INTEGRISANOG MARKETING KOMUNICIRANJAĐokić, Ines  ; Leković, Ksenija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016"Outdoor" oglašavanje kao deo integrisanog marketing komuniciranja (✓)Đokić, Ines  ; Leković, Ksenija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Overview of Characteristics of Bottom-up Marketing as an Innovative Marketing Paradigm in Small and Medium EntreprisesĐokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Leković, Ksenija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Percipirani uticaj medija na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda (✓)Đokić, Ines  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2016Planiranje integrisanog marketing komuniciranja kao deo strategijskog plana marketingaĐokić, Ines K.  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2019Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada (✓)Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Ćurčić, NikolaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada (✓)Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Ćurčić, Nikola  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Preduslovi za usvajanje strategije adaptacije cene i njen uticaj na izvozne performanse preduzeća u Srbiji (✓)Njegić, Katarina; Đokić, Ines  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2013Preference-based functional food market segmentation using conjoint and cluster analysisĐokić, Nenad  ; Đokić, Ines K.  ; Suzana SalaiКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Primena direktnog marketingaĐokić, Ines  ; Đokić, Nenad  ; Đurica NinaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Promocija putem fejsbuka (✓)Đokić, Ines  ; Krunić, SvetozarКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Promotion of organic food in Serbia - implications from organic food consumers' profile researchĐokić, Ines  ; Đokić, Nenad  ; Pavlovic, Natasa; Kovač Pečkai Žnideršić, Ružica Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2017Promovisanje koncepta integrisanih marketing komunikacija putem obrazovnog sistema u funkciji poboljšanja performansi kompanija (✓)Đokić, Ines  ; Milovanov, OljaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Savremene marketing komunkacije (✓)Đokić, Ines  ; Njegić, KatarinaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Serbian Consumers Preferences toward Organic Food in the Context of Their Sociodemographic CharacteristicsJakša, Olja; Đokić Nenad  ; Đokić Ines  ; Milovanov OljaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.